2 sep. 2017

Mats Edlunds minnes tävling

Idag var det dags för klubbens arttävling till minne av Mats och det vart rekord i anmälda team 17 stycken. Kul att så många ville ställa upp och fiska denna dag. Jag hade en plan och följde den ganska bra men det gav aldrig någon pallplats. Men jag lyckades att få upp 2 borrar o en gädda och jag fick bevittna en jublande glad Gladh som tog en dubble på 43 o 45 cm borre. Mitt på dagen så blåste det upp regält me regnskurar också men jag var nog precis i gränsen på skurarna som tur va. Ett besök på en liten ö blev det också när det blåste som värst o det var tur för där kunde man göra visa toa behov...
Det var de vanliga i toppen på resultat listan men det gör inget för de är mycket duktiga..

Vi avslutade med sedvanlig korv och prisutdelning i strålande solsken



.